اما اینکه سرمایه گذاری خطرپذیر شما توسط یک شتاب دهنده تایید شود، می تواند بسیار مفید باشد. زیرا وقتی یک استارتاپ پذیرفته شود، سه ماه فرصت دارد تا نمونه اولیه محصول را بسازد و یک مشتری پیدا کند. اگر استارتاپ شرایط مورد نظر را داشته باشد، می تواند شبکه سرمایه گذاران شتاب دهنده را متقاعد کند تا سرمایه خطرپذیر خود را از طریق آن ها تامین کند.

اما اینکه سرمایه گذاری خطرپذیر شما توسط یک شتاب دهنده تایید شود، می تواند بسیار مفید باشد. زیرا وقتی یک استارتاپ پذیرفته شود، سه ماه فرصت دارد تا نمونه اولیه محصول را بسازد و یک مشتری پیدا کند. اگر استارتاپ شرایط مورد نظر را داشته باشد، می تواند شبکه سرمایه گذاران شتاب دهنده را متقاعد کند تا سرمایه خطرپذیر خود را از طریق آن ها تامین کند.

در خصوص سرمایه داران خطرپذیر، شتاب دهندگان یک قابلیت ارزشمند دارد و آن این است که استارتاپ را وادار می کند تا نشان دهد که می تواند به سرعت مشتری جذب کند. هر چقدر شتاب دهنده را با دقت بیشتری انتخاب کنید، احتمال اینکه استارتاپ شما به موفقیت بیشتری دست یابد، بیشتر خواهد بود.

یکی از بهترین نمونه های شتاب دهنده های جهان Y Combinator است که 172 شرکت دارد که ارزش آنها 7.78 میلیارد دلار است. مهم ترین شرکت های آن Dropbox و Airbnb هستند. مدیرعامل و موسس شرکت Bump Technologies دوست ندارد اطلاعات تماس افرادی را که با آن ها آشنا است، در تلفن هوشمند خود ذخیره کند؛ بنابراین او یک اپلیکیشن موبایل ایجاد کرده است که این اطلاعات را در خود جای می دهد.

توسعه دهندگان به مدت یک سال روی این پروژه کار کردند و پس از سه ماه، اپلیکیشن Bump بیش از 4 میلیون بار دانلود شده و 3 میلیون دلار سرمایه خطرپذیر دریافت کرده است. اریک فرنکیل قبل از تاسیس استارتاپ پایگاه داده memSQL در فیس بوک کار می کرد.

او معتقد بود که نیاز به پایگاه داده های سریع تر به شدت احساس می شود؛ پایگاه داده ای که بتواند حجم بالایی از داده را تجزیه و تحلیل کند. سه ماه بعد از ورود به Y Combinator، فرنکیل متوجه شد که یکی از مشتریان و شریک او این فناوری را ایجاد کرده است.در حقیقت این روبا ت ها نیست که درآمدزایی می کند، این قدرت انکوباتورهاست که موجب می شود استارتاپ ها به سرمایه گذاران خطرپذیر برتر معرفی شوند. آن ها یک ماموریت خطیر دارند: تولید محصول و پیدا کردن مشتری که بخواهد از آن استفاده کند.

منبع : اخبار ایستم

اهمیت بازاریابی شبکه‌های اجتماعی برای کسب‌وکارهای کوچک

جذب سرمایه‌گذاری خطرپذیر برای استارتاپ‌ها

چرا هر کسی توانایی فریلنسرشدن را ندارد؟

یک ,کند ,سرمایه ,استارتاپ ,شتاب ,خطرپذیر ,شتاب دهنده ,می تواند ,آن ها ,سرمایه خطرپذیر ,سرمایه گذاران ,شبکه سرمایه گذاران ,نمونه اولیه محصول ,شتاب دهنده تایید ,سرمایه گذاری خطرپذیر

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

تبلیغات متنی
smoke013 kxhak1234546 attrucunde pikasohonarki psychologytoday drmasoodjafari varianservice varzeshi03 riozaroli titaniumsf