با افزایش روزافزون تعداد مؤسسان استارتاپ های مختلف، جذب سرمایه بسیار کار دشواری است.

  • حل یک مسئله با راهکاری بهتر و متفاوت

با تمرکز رویمشتریو مشکل، می توانید به سرعت آن را حل کرده و به موفقیت برسید. اما راهکار شما فقط نباید نوعی بهبود شرایط و پیشرفت باشد، و نیز باید از سایر راهکارها متمایز باشد.

به ندرت پیش می آید که ایده ها از همان ابتدا اصیل یا عالی باشند. استارتاپ ها باید به دنبال راه حل متفاوت و بهتر بگردند.

  • به چالش کشیدن مکرر فرضیات خود

کسب وکارها به طور مرتب شکست می خورند زیرا فرضیات آزمایش نشده را دنبال می کنند. شما باید با یک فرضیه کار را شروع کنید و فرضیات خود را به چالش بکشید تا زمانی که درست بودن آنها اثبات شود. از آزمایش و بررسی نظر افراد مختلف درباره محصول یا خدمات شما گرفته تا اینکه کسب وکارهای بزرگ چه واکنشی نسبت به قابلیت های برتر شما خواهند داشت. می توانید اطلاعات زیادی درباره مشتریان هدف خود کسب کنید.

  • بزرگ فکر کنید و قدم های کوچک بردارید

سرمایه داران خطرپذیر می خواهند از افرادی حمایت کنند که دیدگاه های منحصربه فرد آنها وضعیت فعلی را به چالش بکشد. تصمیمات آنها درباره سرمایه گذاری شخصی است، بنابراین بهتر است به جذب سرمایه به عنوان یک جنبش اجتماعی نگاه کنید. اگر ارتباطات شفاف و دیدگاه منحصربه فرد داشته باشید، پول به سمت شما جاری خواهد شد.

در ابتدا باید سرمایه گذاران را وارد مسیر خود کنید. دلیل تأسیس استارتاپ و تأثیر آن روی آینده می تواند امنیت بودجه موردنیاز را تضمین کند.

بسیاری از کارآفرینان فراموش می کنند که استارتاپ آنها در حال انجام چه کاری است و آینده آن را نیز نادیده می گیرند. به همین دلیل با شکست مواجه می شوند.

  • تشکیل یک گروه متشکل از افراد خاص

مؤسسان باید از افراد در تمام سطوح دعوت کنند تا در استارتاپ ها مشارکت داشته باشند. باید این افراد را از جایی که در حال حاضر در آنجا قرار دارند، به جایی برسانند که استارتاپ می خواهد آنجا باشند. گروه کارآفرینی باید گروه و مشتریان، بازارها و سرمایه گذاران را به سوی آینده ای بهتر هدایت کند.

هیچ وقت زمان، داده یا منابع کافی در یک استارتاپ وجود ندارد. یک گروه کارآفرینی در هنگام تصمیم گیری های مهم نقش حساسی را ایفامی کنند.

کارمندان نیز باید مشارکت فعال داشته باشند و حتی سرمایه خود را در کاربگذارند. دراین صورت می توان یک گروه متشکل از افراد خاص و استثنایی داشت.

منبع: هفته نامه شنبه

اهمیت بازاریابی شبکه‌های اجتماعی برای کسب‌وکارهای کوچک

جذب سرمایه‌گذاری خطرپذیر برای استارتاپ‌ها

چرا هر کسی توانایی فریلنسرشدن را ندارد؟

استارتاپ ,سرمایه ,یک ,گروه ,های ,افراد ,از افراد ,را به ,یک گروه ,به چالش ,فرضیات خود

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

تبلیغات متنی
golbonctarh negarebaranyc pizhameh naumapuher the-best-entrance-exam-school-ig persia-translations tivechcairich lorestan98 reportaj21 minomag